Curs de pictura vopsele acrilice cu Darabos Evi

Dragele mele,

Sunt atat de plina de emotii numai privind pozele pe care le-am facut cu ocazia unei prezentari si a unor cursuri de pictura tinute de minunata Darabos Evi. Eram in situatia deosebita de a fi alaturi de ea in acele cateva zile pe care le-a petrecut la noi la Tg Mures, dupa ce m-a rugat sa o ajut cu traduceri atat in timpul prezentarilor cat si pe durata cursurilor. Acceptam cu bucurie aceasta provocare, si recunosc cu sinceritate ca am invatat iarasi mai mult decat imi puteam imagina vreodata :)
Iata audienta noastra in prima zi... 
Apoi am avut onoarea ca sa-i fiu si model de unghii :)
Prezentarea in plina actiune: un stileto lipsit de defecte :)
decorat apoi cu trandafiri din praf de portelan ... dementiale! :P
Pastrati-va pensulele in intuneric pentru a preveni intarirea gelului intre firele de par:
Noua forma a unghiilor foarte in voga: combinatia intre pipe si stileto: russian almond realizat cu prelungirea patului unghial iar marginea libera un degreadeu intre gel argintiu cu sclipici si gel azur blue translucent, folie de scoici pisate, vopsea acrilica si pietricele, toate in tonuri de vacanta la mare :)
Si repausul la sfarsitul zilei.. unul binemeritat dupa 6 ore de prezentare intensa :)
A doua si a treia zi am tinut cursuri de pictura cu vopsele acrilice, iar Evi ne-a introdus si in tainele decoratiunii cu portelan.Aici am avut 12-15 fete / zi, deci era un cerc mai strans, o atmosfera mai relaxata, si de data asta nu am vorbit despre constructia pe sablon sau pe tipsuri, despre formarea arcului C, ci ne-am distrat doar cu culori si forme :)
Sarcina zilei: reproducerea modelelor de mai jos dupa indicatiile riguroase ale maestrei
Verificari din doua directii - pensula se tine in pozitie verticala :P
Un pic de practica pe suport de hartie inainte de a ataca tipsurile :P
Mai explicam, mai detailam, asteptam intrebarile / nelamuririle fetelor
Fetele in plina actiune: pictura pe petalele de portelan
Rezultatul cursului: tipsuri pictate de fetele noastre:
 Dupa verificari, ne-au convins repede ca toate meritau diploma eliberata de Darabos Evi, asa ca ne-am si apucat de treaba:
La sfarsit ne-am mai prostit o tura, exageram cu pupicurile incat si aparatul se misca iar poza a iesti destul de stearsa... :))
Pupic pentru Evi deoarece stiam deja inaite de a ne desparti cat de mult o sa-mi lipseasca.Dar vesti bune: revine in curand! :)
P.S. Daca aveti intrebari legat de curs sau prezentare, va rog sa ma contactati.


2 comments:

R. said...

Ez kész művészet!
S mint oly sok mindenben, ebben is otthon vagy :)
Csak így tovább Ircsi! :)

ella said...

cat a costat cursul si...cand se mai tine?:)

Post a Comment